آیا می دانید می توان همزمان با ارائه مطالب مفید، تبلیغات خود را نیز به گوش مشتری رساند؟ این کار با تهیه یک رپورتاژ آگهی مناسب انجام می شود. اگر متنی را تهیه کنید که ضمن ارائه مطالب مفید و کاربردی به مخاطبان، سایت موردنظر شما را نیز به آن ها معرفی کند می توانید اثربخشی محتوای خود را چند برابر کنید. رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک سازی در سئئو کلاه سفید است که نرخ بازدید از وب سایت شما را افزایش می دهد. با وجود همه مزایایی که انتشار رپورتاژ آگهی به همراه دارد اما باید آن را مطابق با زمان بندی درستی منتشر کنید. در این مطلب قصد داریم تا تمام نکات مربوط به راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی را به شما آموزش دهیم.

چرا راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی را به شما پیشنهاد می کنیم؟

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم انتشار رپورتاژ آگهی مزایای زیادی را به همراه دارد. این مزیت ها صرفاً مختص وب سایت تولیدکننده محتوا نیست و فوایدی هم برای سایت منتشرکننده و مخاطبانی که این مطلب را مطالعه می کنند دارد. در ادامه این مزایا برای هر یک از گروه های فوق را برای شما توضیح می دهیم:

مزایای رپورتاژ برای تولیدکنندگان محتوا

اولین و مهمترین مزیتی که راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی دارد برای تولیدکنندگان محتواست که خدمات یا محصولات خود را با استفاده از این متن تبلیغ می کنند. دیگر دوران تبلیغات صرف تمام شده است و باید در حین تبلیغات اطلاعات مفیدی را نیز به مخاطبان منتقل کنید.

در این صورت است که مخاطب به شما اطمینان کرده و ادعای شما در تبلیغ خدمات یا محصولات را باور می کند. تجربه نشان داده است که وب سایت هایی که با استفاده از رپورتاژ آگهی محصولات خود را تبلیغ می کنند، فروش بیشتری دارند.

 شروع رپورتاژ آگهی

شروع رپورتاژ آگهی

مزایای رپورتاژ برای سایت های منتشرکننده

اگر شما می خواهید به عنوان یک منتشرکننده رپورتاژ آگهی فعالیت خود را انجام دهید، از دو مزیت بهره مند خواهید شد. اول اینکه مطالب مفید و ارزشمندی را به کاربر عرضه می کنید و دومین مزیت نیز بهره مندی از ارزش مالی رپورتاژ آگهی است. این نوع آگهی می تواند منبع درآمدی برای شما باشد و در کنار آن نرخ بازدیدکنندگان از وب سایت شماره افزایش دهد.

مطالب مفید و کاربردی که در متن رپورتاژ آگهی وجود دارد به بهینه سازی وب سایت شما نیز کمک کرده و از نظر محتوایی سایت شما را غنی می کند. بنابراین با راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی، بدون هیچ زحمتی و حتی با دریافت مبلغی مناسب می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید!

مزایای رپورتاژ برای مخاطبان

راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی نه تنها برای تولیدکنندگان محتوا و منتشرکنندگان مفید است بلکه به نفع مخاطبان نیز هست. شما می توانید از مطالب مفید و خبری موجود در رپورتاژ استفاده کرده و سپس در انتها به مرجع معتبر برای ارائه خدمات و محصولات مرتبط مراجعه نمایید.

بدین ترتیب نه تنها اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا می کند بلکه دیگر نیازی به جستجوی فروشگاه یا شرکت موردنظر نخواهید داشت. با مطالعه رپورتاژ هم سرگرم می شوید و هم به هدف خود برای استفاده از محصولات یا خدمات موردنظر می رسید.

معرفی زمان مناسب برای راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی

شما برای انتشار رپورتاژ آگهی هزینه می پردازید پس باید در انتخاب زمان مناسب، دقت کنید. تنها در صورتی به نتیجه دلخواه از رپورتاژ آگهی می رسید که زمان خوبی را برای انتشار آن انتخاب کرده باشید. پس نه تنها باید متنی مفید برای رپورتاژ تهیه کرد بلکه باید در بهترین زمان آن را منتشر نمود.

تجربه به ما نشان داده است که بهترین روزها برای انتشار این نوع محتوا روز اول هفته یا تعطیلات آخر هفته است. اگر آگهی خود را حدود ساعت 10 صبح تا 12 ظهر منتشر کنید مخاطبان بیشتری از آن بازدید کرده و در نتیجه بازخورد بهتری خواهد داشت.

در این ساعات از روز بازدیدکنندگان بیشتری به دنبال پاسخ سؤالات خود در فضای وب می گردند و اگر مطلب شما در این روزها یا ساعات بارگذاری شود، رپورتاژ آگهی شما موفق تر خواهد بود. این نتایج حاصل سال ها سئو سایت موفق در مجموعه دالنت است.

بهترین فواصل زمانی برای انتشار رپورتاژ آگهی کدام است؟

حالا که به خوبی می دانید که بهترین زمان برای راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی چیست شاید به دنبال پاسخ مناسبی برای فاصله زمانی مناسب بین انتشار دو رپورتاژ باشید. اما پاسخ به این سؤال راحت نیست چون نمی توان یک برنامه زمانی خاص برای این کار در نظر گرفت.

شما باید نتایج به دست آمده از انتشار رپورتاژ آگهی قبلی را آنالیز کرده و سپس زمان مناسبی برای انتشار آگهی بعدی انتخاب کنید. کسانی که تجربه ای در سئو سایت و تولید محتوا ندارند نمی توانند این کار را به صورت تخصصی انجام دهند. به همین دلیل باید از خدمات یک شرکت تولید محتوا در مشهد مانند دالنت برای تحلیل داده ها استفاده کنید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای استاندارد، بازخورد رپورتاژ شما را بررسی کرده و زمان مناسب برای انتشار آگهی بعدی را تعیین می کنند. پس برای خود الگوریتم مشخص و منظمی در نظر نگیرید و بهترین زمان ممکن را انتخاب نمایید.

زمان مناسب رپورتاژ آگهی

زمان مناسب رپورتاژ آگهی

چگونه مدت زمان اثربخشی رپورتاژ آگهی را تشخیص دهیم؟

شما برای راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی به سایت های خبرگزاری مختلفی رجوع می کنید. در واقع مدت اثربخشی رپورتاژ در سایت های مختلف، متفاوت است. شما باید نتایج به دست آمده را در یک بازه یک تا دو ماهه بررسی کرده و مشخص کنید که رپورتاژ شما تا چه زمانی بر روی مخاطبان تأثیر می گذارد.

این کار هم تخصصی بوده و برای انجام آن باید با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همکاری کنید. تنها در این صورت است که بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی، زمان اثربخشی، مدت زمان لازم برای انتشار آگهی بعدی را متوجه خواهید شد.

کلام پایانی

راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی یکی از راه های تبلیغاتی ارزان است که با استفاده از آن می توانید خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کنید. مطالب مفیدی که در این نوع محتوا به مخاطب عرضه می شود باعث جلب اعتماد بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش نرخ بازدید از وب سایت شما خواهد شد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دال نت وب با ارائه انواع خدمات طراحی سایت، بهینه سازی و تولید انواع محتوا مانند مقاله، لندینگ، معرفی محصول و رپورتاژ آگهی به کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند تا خود را در فضای وب به مخاطبان معرفی کنید. این مجموعه بهترین خدمات سئو در مشهد را به شما ارائه می کند. همچنین در پیج اینستاگرام شرکت کلی مطالب مفید و جذاب درباره تولید محتوا، سئو و طراحی سایت قرار داده ایم.

ثبت سفارش و تماس

ثبت سفارش و تماس